lørdag den 22. oktober 2011

London, baby!

Fra d. 17. oktober til i går var jeg en tur i London med venner og veninder og bekendte. Det var hyggeligt, fedt og ikke mindst mega sjovt! London er det sted, den by, jeg nok aldrig vil blive træt af at besøge. Jeg var der også sidste år i jule/nytårs-tiden med min mor og far. :)
Jeg tog billeder, snakkede med nye mennesker, gik en hulens masse rundt, shoppede og bare haft det så perleskønt! Og selvfølgelig skal I da have nogle billeder af det, jeg har købt!


 T-shirt og hoodie.. hæhæ..

 Super-duper halskæder! Uglen og "jeg-elsker-chokolade"-halskæderne har jeg købt i Claire's. ;) Fik et bonuskort dertil! Endnu en grund til at tage til London igen, haha :D Create-Imagine-Inspire-halskæden har jeg købt i Forever21. SÅ lækker butik!

Jeg havde længelænge ønsket mig et ur (der virkede!) og så faldt jeg over det skønno-ur i River Island! Også en virkelig god butik. Ringen er også købt i Claire's. 

Den der uldtrøje, ikk? Den er altså virkelig lækker! Den sidder rigtig godt og er super blød! Også købt i Forever21. Og nej, jeg har altså ikke købt et par bukser, hvor benene er forskellig-farvet... jeg har faktisk taget to bukser på samtidigt på dét billede.. Igen, jeg havde gået rundt i uendeligheder og drømt om et par mørkegrønne og -røde bukser. Jeg ved ikke, hvad der sker for belysningen, de røde bukser er lidt mørkere i virkeligheden. :)

 Desuden ved jeg heller ikke, hvad der sker for min hånd. Den er begyndt at ryste helt vildt, når jeg skal tage billeder? Og belysningen er nu heller ikke til at prale over.. men sagen er den, at disse sko er gudeskønne! Og var gude-billige. Farven på billedet er lidt.. forkert. De er mere bordeaux-farvede. Sådan en rigtig lækker mørk, rød farve. Ihhhh! ♥ 

 Jeg har læst så meget godt om den her gel-eyeliner i bloglandet, så jeg slog til og købte den for billige penge. Glæder mig til at bruge den :)

Ellers har jeg købt nogle nye strenge til min ene bas, en gennemsigtig paraply, tre plektre, fik nogle gratisaviser, købt og sendt postkort og købt nogle gaver hjem til veninderne. Åhh, jeg vil til London igen, jegviljegviljegvil! 
Hvad jeg ikke vil, er at gå igang med samfundfagslektier. Men de skal jo laves.. *suk*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar