fredag den 31. december 2010

GODT NYTÅR!!

Det her indlæg vil ikke blive ret langt, for jeg har egentlig ikke så meget at skrive..
Bare I alle sammen husker at passe på med fyrværkeri, tage godt med tøj på hvis/når I skal ud og kigge på fyrværkeri, for det er bare ikke fedt at være syg, det ved vi nok allesammen.. xD
Plusplusplus, hvis I har nogle nytårsfortsæt, så overhold dem nu! ;D Jeg ved ikke helt, hvad mine skal være. Endnu.. Jeg finder nok ud af det, der er da stadig nogle timer til.. Hvad er jeres? (:

..ouh, dronningens nytårstale! Ser/hører I den? Det gør jeg i højeste grad. Jeg synes, det er en lidt sjov måde hun snakker på.. :D
"Gud, bevar Danmark"..

ANYWAY, KAN I SÅ HAVE ET GODT NYTÅR, OG VISES I 2011! :D

2 kommentarer:

  1. Godt nytår :D

    I år skal mit nytårsfortæt være, at jeg skal tabe mig, så det er jeg gået igang med XD

    SvarSlet
  2. Fedt, held og lykke med det! :D
    Jeg har ikke rigtig fundet ud af noget selv, men jeg bilder mig selv ind, at jeg saaagtens kan finde på noget, selv når januar er slut.. xD

    SvarSlet