søndag den 5. december 2010

Adventsgaver og gaver..

Så har jeg ladet mit kamera op, taget nogle billeder, og smidt dem ind her. :)

Her er adventsgaven for i dag. Den er SÅ blød!
 Det er et eller andet uld-lignende-værk.. 
..og det er skønt!
(Jeg bliver bare elektrisk af den, hæhæ)
..og det her er min "selvkøbte-adventsgave". Du kan få den for en flad halvtredser i Glitter. 
(man kan også få den i sølv, hvis folket derude ikke er til guld.) ;)

Dagen i dag er ellers gået med at sove, åbne dagens låge i chokoladejulekalenderen, (nam!) og bare stenet ved computeren.. Jeg må nok også snart til at gå i gang med diverse lektier.. Åh gud, jeg må være positiv!
Så er det godt, at der kommer "Bonderøven" i aften! :D Ser I det? Hvis ikke, så skulle I ta' og tjekke det ud, ALLESAMMEN!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar