lørdag den 4. december 2010

OMG; gudeband! :D

Yup, jeg snakker om Mumford & Sons. LYT dem, de er monster fede! Bare jeg dog havde fundet frem til dem meget tidligere..

Anyway, I ved jo allesammen at det er blevet december, og jeg er ikke kommet med noget indlæg siden d. 1.... hæhæ. I'll blame the school.. x)

Her hvor jeg bor, er der overordentligt meget sne. Virkelig..
Flere mennesker på min facebookprofil har skrevet sådan noget som: "IHH sneen skal smelte, NU", "Hvor ville jeg ønske sneen var væk", and so on..

Hvorfor? Sne er dejligt! :D Jeg kan rigtig rigtig rigtig godt lide det, hvad med jer?
Jeg elsker at tage bussen hjem, efter en hård skoledag, kigge på al sneen mens man kører forbi landskabet.
Når jeg træder ud af bussen og baner mig vej gennem sneen, stopper jeg op et øjeblik og kigger på sneen. Jeg bliver grebet af sådan en skøn fornemmelse! :D Jeg får en følelse af lykke og glæde, jeg føler mig som 8-årig igen, med alt sneen. Man glemmer helt, at man er lidt halv-muggen efter en lang skoledag, det forsvinder som dug for solen! :)


Nå, men I må vente på et billed af mine adventsgaver til i morgen, har slet ikke fået taget billeder af dem, mit kamera er gået død, og det tager EVIGHEDER at lade den op igen..

Fortsat god aften, I må hygge jer! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar