torsdag den 21. april 2011

BRØD!

Sidste gang der blev handlet ind, glemte vi at købe noget gær + brød. Her sad vi så, en helligdag, butikkerne har lukket, så vi kunne ikke købe brød eller gær for den sags skyld. (og familien kan bare ikke uden brød) Så jeg satte mig ned og søgte på opskrifter på "brød uden gær". Til min store overraskelse kom der riiiimelig mange opskrifter, så jeg tog den simpleste. Jeg fandt den her!

Men hold da op, dejen er hård at ælte! Det er sikkert fordi der ikke er noget gær i, hvad ved jeg, men hård var den. Og guess what. Jeg tog billeder! :D




Jeg beklager kvaliteten -mit kamera døde lige idet jeg skulle til at tage det første billede, så jeg blev nødt til at bruge kameraet på mobilen. Men altså.. here you go!
Haha, jeg har reddet dagen for familien. :D

Happy skærtorsdag!♥

2 kommentarer:

  1. Det ser nu ogs ret godt ud alligevel :D
    + tror altså fakta har åbent hele påsken, ellers var det en anden en :3

    SvarSlet
  2. Jeg tror slet ikke, der er noget åbent, min bror har kigget. Men tak alligevel! :D

    SvarSlet