onsdag den 20. april 2011

Skulle rigtigt have lavet flødeboller med en veninde i dag, men så får jeg afvide i sidste øjeblik, at vi får gæster i morgen, så jeg måtte aflyse flødebolle-fremstillingen for at rydde op. *suk*. Jeg må lære at blive bedre til at beholde det orden, der nu engang er der, efter der er ryddet op.

Men fin dag har det aligevel været. Jeg blev sat til at hænge vasketøj op og tage det tørre ned igen. Så havde jeg lige en lille pause for mig selv, hvor verden stod lidt stille; tog min guitar, satte mig ud i solen og begyndte at spille. Ih, det var en super skøn, sommerlig fornemmelse jeg fik! Herligt, herligt.

Men rydde op, det skal jeg blive færdig med. Endnu en gang; Beatles-musik redder mig (som så mange andre gange før) :)


 

Super dejligt med noget ferie!
Happy onsdag!♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar