torsdag den 14. april 2011

Det at være syg...

...er bare ikke lige mig. Især ikke så syg, som jeg er nu. Nu har jeg endelig muligheden for at sidde og spille bas og klaver hele dagen lang, men jeg har bare overhovedet ikke kræfterne til det. Ærgeligt, ærgeligt.
Det er anden dag i træk, at jeg bliver hjemme fra skolen. Og jeg keder mig noget så gevaldigt. Jeg har læst nogle sider i nogle bøger, jeg har liggende, men jeg bliver simpelthen så søvnig af at læse, så det gemmer jeg til om aftenen. Hæ. Til gengæld har jeg stillet alt mit Depend-neglelak i en nogenlunde rækkefølge efter farverne. Og taget et billed før og efter. Så nu har I endelig fået nogle billeder! :D

 Før..
..og efter!

Og jeg har endelig fået lavet mit sådan et fint ikon/mærke/tingelut, så man kan se, at det er miiit billede. :D
Ellers skriver jeg selvfølgelig, hvis det ikke er mit billede, men i det her tilfælde er det. 

Happy torsdag!

2 kommentarer:

  1. Ej, gad også godt at have sådan nogle små hylder hvor jeg kunne stille mine neglelakker! :D

    SvarSlet
  2. Tak for din kommentar!
    Egentlig sidder de små hylder inde i et lille skab, der står inde på badeværelset. Men det er dejligt med dem! :D

    SvarSlet