søndag den 14. august 2011

Hyggeaften

I går blev jeg inviteret hjem til N, fordi han holdte sådan noget: "bands-hyggeaften"-ting. Ikke mange fra det band jeg spiller i, og det andet, som blev inviteret med, kunne komme, så vi var kun omkring 6 personer. Men det var godt nok hyggeligt alligevel! Der blev snakket, hørt og spillet musik, danset og grinet højt. (i hvert faldet for mit vedkommende..) Årh, det er rart med sådan nogle aftener en gang imellem.
Kom først hjem omkring kl. 04.15, så "aften" var det ikke så længe ;)

Jeg fik ikke taget nogle billeder derhenne, men jeg har fået taget billede af mine negle! (okay, kun tre af dem...)

Jeg elsker simpelthen den her farve! Det må nok være (en af) min(e) yndlingsfarve(r). Der er bare det, at man skal lægge et par lag, før det bliver helt blåt, som i flasken.. Men når det så er gjort, så kan man kun blive glad af at se på sine negle! :)
(og hvor er jeg øv over, at det venstre billed blev lidt sløret. Damn ogs'..)

Denne søndag er bare blevet brugt på at sove, stene facebook og bage muffins! Jeg fulgte denne lækre opskrift. Har brugt opskriften et par gange nu, jeg bliver nok aldrig træt at af spise de små skønherligheder ^^
Ellers må dagen nok fortsætte med diverse lektier og afslapning, til der er skole igen i morgen. 

Og jeg kan vist godt skrive, at jeg er så godt som færdig med at "rette" min blog. Jeg er blevet super tilfreds med resultatet!
Hvad synes I om det nye design? :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar