mandag den 15. august 2011

Jeg læser bøger i min fritid.

I går aftes blev jeg færdig med at læse "Kunsten at gå i Høje Hæle" af Camilla Morton. Dét, der står i bogen, er egentlig bare sådan noget med "Kunsten at"... f.eks. "Kunsten at skifte dæk", "Kunsten at brænde en cd", "Kunsten at....." ja, I har nok fanget den nu. Jeg synes den var rigtig fin at læse, jeg lærte i hvertfaldet et fif eller to ;)

..Kan I se ironien i billedet? (dårlighumor.dk)

Før jeg kunne aflevere bogen igen på biblioteket, skulle jeg vente foran med en veninde, inden den åbnede, så vi brugte ventetiden på at sidde ude på græsplænen lige ved siden af og æde nykøbt kage. Det var rart ^^

Dagen idag var faktisk meget solrig -mere end jeg havde forventet. Så husk lige at nyde den sidste sol, inden den store onde regnsky bevæger sig over os endnu en gang!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar