torsdag den 15. december 2011

Hov, hvor blev julestemningen af?

Long time no see, huh?
Årh, der har bare været nada at skrive om. Desuden er jeg bare overhovedet ikke i julehumør. Jeg håber sandelig, at det ændrer sig! Der er virkelig ikke noget ved at vide, det langt om længe er december, og så er juleånden bare totalt forsvundet.
Det har nok noget at gøre med vejret. Hvad sker der egentlig for det? Det føltes slet ikke som december! Det er bare koldt, mørkt, fugtigt og trist. Der findes næsten intet værre end vintertriste perioder.. og så har jeg endda fået en fibersprængning i låret. Great.
Nej okay, lad mig lige tørre øjnene, nu virker det som om, mit liv er fyldt til randen med negative ting og sager, det er jo slet ikke tilfældet! Jeg vil super gerne vise jer noget, jeg har fået af min nisseven i dag: (jeg lagde i hvertfaldet mærke til det i dag. Jeg går også stærkt udfra, det var ment til mig, der var nemlig lidt tvivl i skolen..)


Er de ikke vildt kære? :D Jeg håber, de kan skubbe lidt til julehumøret og sige: "Hey, var det ikke noget med at komme ud og være lidt til stede?" Jeg krydser i hvert faldet fingre, der er jo slet ikke så lang tid til! (;

2 kommentarer:

  1. De er bare viiildt kære (:
    Det var ærgeligt de ikke var til mig D:
    Btw! SUPER fedt billede det sidste ;)

    SvarSlet
  2. Det samme her, de pyntede så fint!
    Og mange tak Anna :D

    SvarSlet